4 februari = ledig

2010



God morgon!

Snön ligger kvar på marken och jag myser för fullt. Är helt ledig från skolan idag eftersom att det är dags för utvecklingssamtal vilket är helt perfekt. Har 3 arbeten som måste bli klara till imorgon och jag har bara börjat lite på ett....med andra ord, denna dagen behövs.

Ska börja med tyskan nu som är den jobbigaste, sen om en stund kommer Amanda och så ska vi fixa en engelskuppgift och sen ska jag försöka gå i land med fysiken.

Kemiprovet igår gick verkligen inte så bra som jag hade hoppats på, hade verkligen pluggat och allt men ja, med totalt hjärnsläpp finns det inte så mycket man kan göra. Efter skolan åkte jag in till stan en stund meed först Johanne och sen min syster. Hittade ett par grymma jeans jag spanat in överlänge på MQ med lite slitningar.



Nej, nu ska jag börja på tyskan, google translate is my friend känner jag.

<3







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?