Going down

2009



För er som är trötta på bloggare som skriver om hur mycket deras liv suger, stäng ner innan ni blir trötta på mig också...

Igår började som en bra dag men sen blev det lite av en skitdag och på kvällen blev det lite bättre igen.

Dock var det skit igen när jag vaknade i morse och insåg att jag hade matteprov och kvällen som jag borde rå-pluggat slösade jag på att sitta på msn och nörda mig i webcam.

Matteprovet gick inte heller så bra, alltså ännu mer neråt och efteråt fortsätter det bara neråt.

Nu på kvällen sätter jag mig och ska skriva en labrapport i fysik själv eftersom att min grupp inte riktigt samarbeter så bra men jag hittar ingenting och har allmänt hjärnsläpp. Detta har också hållit i sig hela kvällen.

Tänkte också att jag skulle ha en kväll fri från att sitta vid webcam och bara köra hjälp över msn men AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH det blev ju ännu värre. Har inte alls kunnat koncentrera mig på något och sitter bara och kollar på facebook och msn hela kvällen.

ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
arhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaffff

så, nu får jag lugna ner mig lite.

Hejsvejs!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?