Platt? Naturligt?

2009



Sitter här och ska snart fixa mig inför ikväll.
Det blir en svart kjol med hög midja och knappar till ett vitt linne och en kornblå cardigan. Funderar lite på om jag ska inviga mina skor med klack eller om de får vänta...
Håret vet jag inte riktigt, funderar på att platta det och sen göra två flätor och fästa dem där bak eller om jag ska ta lite hjälp av locktången....hmm svårt val och vilket i-lands problem.

Jaja, efter lunch blev det att sitta en stund i vårsolen och läsa en bok. Kan verkligen rekommendera boken som heter Brustna Hjärtans Cafe, jag har inte hunnit så långt på den men det är svårt att slita sig ifrån den. Boken handlar om en tjej vars man dör i cancer och hon blir väldigt deprimerad och klarar inte av att sköta något längre...

Nej nu får jag hämta in kaninen och sen börja fixa mig, Johanna skulle tydligen också ha hjälp med håret, jag känner på mig att det här kommer ta lång tid... Hon är både håröm och har långt, tjockt hår.

Ha en bra påskafton, GLAD PÅSK!

Frida







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?