Fångar livet

2016



God morgon, 
 
Ännu en ledig dag har jag framför mig vilket känns fantastiskt. Hade smått tröttnat och gett upp hoppet om att jag någonsin skulle kunna lära mig mitt jobb men nu efter lite välförtjänt vila känns det inte lika hopplöst längre. Tänk vad lite sömn och vila kan göra!
 
Då jag blir kvar här i Lund över påsk på grund av jobb hela helgen kom jag igår på iden att införskaffa påskris att göra fint här hemma med. Tyvärr var det inget som Ica kunde bidra med...Som tur är har jag lyckats övertala Johanna att följa med mig en runda ner till stan för jakt efter detta. Tänkte också försöka hinna in om biblioteket lite snabbt, har varit på jakt efter en bok ett bra tag nu och om jag sett rätt finns den äntligen inne! Ikväll väntar fortsatt systermys med Johanna då vi ska laga mat tillsammans, jag har lite planer och hoppas att hon går med på det!
 
Men först, en tur på stan i solen! Håll tummarna för att den stannar!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?