Rastlös ledighet

2015



Jaha, sista orden på examensuppsatsen skrevs idag om vi har turen med oss när vår handledare granskar det. Mest troligt kommer vi få lägga till och ta bort något men i det stora hela är vi färdiga vilket känns ganska sjukt. Jag har alltid föreställt mig att uppsatsen ska vara ett helvete och att jag skulle sitta och sliiiiita mig i håret dygnet runt och inte kunna sova för att jag drömmer uppsatsmardrömmar. Men riktigt så hemskt var det inte, vi har relativt gott om tid till deadline vilket nu har gett oss några dagar ledigt, närmre bestämt fram tills nästa tisdag om inget oväntat händer.

Mitt problem nu är alltså ett enda stort moln av i-landsproblem, vad gör man egentligen när man inte har något att plugga på? Jag misstänker att dagarna lär passera ändå utan problem, men det är en märklig känsla att inte ha något skolrelaterat att syssla med. Idag har jag åtminstone hunnit med en tur till gymmet (hann även med ett igår) och utöver detta alltså inte gjort ett smack!

Har åtminstone planerat in lite smått varje dag för att ha något att pilla med när alla kompisar är i skolan. Som det ser ut nu så blir det kanelbullebak imorgon och förhoppningsvis en tur ner på WInbladhs, precis som alla andra onsdagar!

Fick prova på att promenera med världens sötaste Bambi i söndags. Snällare hund är nog svårt att hitta!

 

Lite nervöst var det allt!













 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?