U-N-D-E-R-S-K-Ö-T-E-R-S-K-A

2015



ÄÄÄÄNTLIGEN är allt klart och i sommar kommer jag jobba som undersköterska på en kirurgiavdelning i Malmö. Behöver jag ens säga att jag är ÖVERLYCKLIG över detta?!
 
Jag älskar verkligen min utbildning till sjuksköterska och vill i framtiden gärna arbeta på hjärtcentrum för barn alternativt som barnmorska och då är detta ett steg åt rätt håll. Att jag sedan kommer få betalt för att göra det jag älskar under hela sommaren är ju också ännu bättre! 
 
Ica har varit ett bra jobb, och det är skönt att jag kan fortsätta med det fram till sommaren, men det ska bli heeeelt fantastiskt att få jobba på sjukhuset, JAG ÄR SÅ LYCKLIG!
 
Undersköterska Frida alltså, från och med i juni anställd inom region skåne, YES!
 
/ Oövervinnerliga Frida








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?