Lördagshäng

2015



Jag borde sitta med näsan i läkemedelsboken men istället hänger jag hos Gabbsan, ser på när hon rensar garderober och har det sådär lördagsmysigt. Vaknade klockan 10 idag (?!) och blev chockad över mig själv innan jag traskade ut för frukost i korridoren, möttes av ett gäng mysiga korridorare så det blev minst sagt en riktig långfrukost, SKÖNT!
 
Igår blev det pluggmaraton hela dagen med Gabbsan innan vi begav oss ner för en traditionsenlig tur till stan, lite småärenden och jag lycjades hitta ett nytt cykellås. Har för ungefär 3e eller 4e gången lyckats knäcka nyckeln i låset så nu var det dags att uppgradera sig - kodlås! På kvällen fick jag hoppa in och hjälpa till lite på nationen innan vi dansade loss till Schlagerkväll. Relativt lugn kväll för min del då denna dag är tänkt att ägnas åt tentaplugg.
 
Ikväll tänkte jag dock unna mig chips, läsk och melodifestival. Ser fram emot en lugn kväll utan att behöva göra något, bara ligga i skönaste mjukisbyxorna och favorittröjan, UNDERBART!
 
Men först, ta tag i pluggandet!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?