Klubbar

2015



i dubbel bemärkelse till och med. Hittade en zoo-klubba bland mina pennor som får agera pluggmotivation samtidigt som jag skäms-lyssnar och dansar med till Eric Saade..
 
Ytterligare ett seminarie är åtminstone avklarat i skolan och nu försöker jag tagga om. precis som igår blir det maxat plugg resten av dagen. Just nu känner jag varken ångest eller något inför tentan. Den kommer antagligen vara svårare än jag från en början trodde men jag orkar inte riktigt bry mig, jag satsar på att göra mitt bästa.
 
Precis som igår tänkte jag försöka unna mig ett gympass, komma bort och sortera allt det man lärt sig under dagen typ! Dock för jag se om tiden räcker till, imorgon tänkte jag ta kvällen ledig och gå på spex på huset, eventuellt unna mig några drinkar också. Och på torsdag är det dags för spex med familjen, denna gång i AF-borgen.
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?