Trötta tantben

2015



Gårdagen var supertrevig och jag hade roligt! Även om nationen vi var ute på inte spelade musik som jag vanligtvis lyssnar på, (HIPHOP) så gick det ändå vägen. Dock märktes det i fötterna att det ändå var ett tag sedan jag var ute dansade, haha tantvarning ungefär!

Precis som de senaste dagarna har jag idag en dejt inbokad med skolböckerna. Däremot ska jag även försöka få till någon form av förändring i rummet. Nu har jag haft det likadant väldigt länge och känner att det är dags för förändring. Har väl inte några direkta ideer om hur jag vill ha det, men något ska jag nog lyckas komma på! Om inte annat så blir det en ordentlig runda med dammsugaren, börjar se lite sunkigt ut här hemma...
 
Nu ska jag sätta igång med pluggandet på riktigt så jag får något vettigt gjort idag!
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?