Torsdag

2015



Vetekatten var denna vecka tagit vägen men helt plötsligt är det torsdag vilket snart innebär helg. Jag fortsätter att snora vidare här hemma och tackar schemaläggarna för att vi fått ytterligare en ledig dag just idag. Imorgon måste jag däremot till skolan för ett obligatoriskt seminarie...
 
Ett plus i kanten är åtminstone att mina kära mandlar är lite mindre svullna och förkylningen börjar gå mot rätt håll! Därför ska jag fira detta idag med att försöka få lite plugg gjort så att jag får den efterlängtade lediga veckan i början av februari. Läste på ganska bra igår så förhoppningsvis flyter det på bra idag. Passade också på att slänga in några maskiner tvätt, hemskt när man ser att underklädeshögen börjar sina...
 
Vid lunch väntar jag trevligt sällskap av Johanna som förhoppningsvis har bra nyheter plus att jag får sällskap under lunchen, hur bra är inte det?! Sen är det ju favoritprogrammet ikväll också, L-Ä-N-G-T-A-R!!
 
Nu ska jag ta tag i pluggandet innan jag måste rusa ner till tvätten,
 
Simma lugnt!
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?