Solsken och fredag

2015



Solen är så sakta på väg upp och förhoppningsvis tränger den förbi molnen som ligger och lurar och det är FREDAG!! Kanske inte för att det gör någon större skillnad för mig då jag ändå varit ledig de 2 senaste dagarna...men det är ändå något speciellt med fredagar, den där helgkänslan som infinner sig i kroppen är härlig.
 
Har en lugn förmiddag framför mig då jag tänkte fortsätta på min hemtenta vilken jag kom långt på igår, 900 av 1500 ord skrivna så den blir förhoppningsvis klar i dagarna. I eftermiddag blir det obligatoriskt seminarie vilket jag precis som vanligt fasar för. Jag tycker absolut inte om seminarium, dels för att vår grupp inte alls fungerar tillsammans vilket jag sagt tidigare men också för att jag inte direkt känner att seminarium ger mig något mer än att jag sitter av tiden de kräver att vi ska vara där. Förhoppningsvis är det snabbt gjort och kväll blir det nog lite festligheter!
 
Gabbsan är precis som vanligt sugen på fest och sen får vi se om vi lyckas övertala någon mer. Får dock bli en relativt lugn kväll, lite av förkylningen sitter fortfarande i och imorgon ska jag jobba!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?