Slut på lyx och ledighet

2015



Nyss hemkommen från dagens gruppsammankomst i skolan vilket resulterade i att onsdagens redovisning i princip är helt förberedd (applåder) och har precis tryckt i mig rester från frysen, glamorösa studentliv.
 
Nu sitter jag här och lite rullar tummarna och funderar på what to do next, städa rummet eller sitta kvar i min sköna fåtölj? valet är enkelt och jag sitter kvar ett tag till. Däremot säger mitt samvete att jag borde dra mig mot gymmet vilket tar emot något eeeeeextreeeemt! Jag känner inte för det på långa vägar, men jag vet att jag borde. Lyckades dock dra på mig en liten förkylning från nyår så konditionsträningen får utebli och fokus hamnar på musklerna (som visserligen inte existerar än, men förhoppningsvis snart!).
 
Senare idag tänkte jag försöka bygga upp matförrådet med lite matlådor inför tentaperioden och har jag tur får jag även en skrivbordsstol idag, ful men skön som sagt...
 
Nej men slut på babbel och ursäkter, lite matsmältning på det och sen gymmet!
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?