Pluggpaus och fynd

2015



Gårdagen blev betydligt bättre än planerat vilket väl är tur det!
 
Förmiddagen bjöd precis som jag skrev igår på maratonplugg i snabbt tempo. Lagom till lunch var Johanna klar med sin tenta så hon tog sit hit och jag bjöd på lasagne till lunch. Fick även beröm för min lasagne (!?!) Kan tillägga att denna person i många fall är kräsen när det gäller mat så jag blev nästan lite chockad.
 
Efter lunchen blev det en liten shoppingrunda där jag hör och häpna köpte en klänning. Kan då tilläggas att jag tidigare aldrig varit en person som trivs i klänning. Men nu så, på sernare tiden har jag fått ett sug efter att ha några fina klänningar att variera mina jeans med. Lyckades även fynda halsbandet nedan för ynka 40 kronor, det är lycka det!




 
Idag fortsätter jag på samma spår med plugg nu på förmiddagen och sedan blir det förhoppningsvis en runda ner till stan med Gabbsan innan det ikväll vankas festligheter! 
 
Men först, plugg!
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?