Nyhetens behag

2015



Julsakerna flög ut igår, eller rättare sagt tryckes ner i en låda och hamnade ovanpå garderoben och direkt när detta är gjort kommer suget efter förändring. Möblera om, köpa soffa istället för fåtölj, köpa nya kuddar, göra något oväntat helt enkelt. 
 
Däremot har jag ju det "lilla" problemet med begränsningen att jag bor på de där 20 kvm och har få möbleringsmöjligheter. Men jag har gjort det förr så även denna gång ska jag nog lyckas klura ut något roligt sätt att flytta runt och förnya på.
 
Drömmen är en ljus och fin sekelskiftslägenhet men gamla trägolv, stora fönster och högt till tak där man blandar gammalt med nya inslag och verkligen gör den personlig. Ungefär som bilden nedan.
 
Bild hittad här
 
 
Men eftersom det får fortsätta vara en dröm ett tag har jag istället drömt mig iväg till inredning och möbler. Jag skulle inte bli direkt ledsen om detta av någon oförklarlig anledning stod utanför min dörr en dag till exempel!
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?