Lördagsmys

2015



Kvällen igår var superlyckad, fantastiskt bra sällskap och det var nog längesen jag skrattade så mycket att tårarna rann nästan hela kvällen! Det var fest lite överallt på huset så jag och Christofer gled runt och njöt av alla partysugna människor. Gabbsan var med en stund men droppade av vid någon tidpunkt...

Idag sitter jag på jobb och är en aning sliten, längtar hem till popcorn, tända ljus och myskläder. Ikväll blir det en myskväll i sällskap av mig själv vilket jag faktiskt ser fram emot. Måla naglar, slötitta på en film och kanske till och med somna i tid, låter inte helt illa!

Men innan dess har jag 3 timmar kvar på jobb som idag är cirka 1000 gånger mer högljutt då de bestämt sig för att ställa en scen vid kassorna där folk uppträder i princip hela dagen, KUL! Kunderna tittar lite medgivande på en för en stund innan de rusar ifrån oljudet medan jag sitter kvar i kassan...

Precis som vanligt är jag usel på att ta bilder på vad jag gör... Men en bild på hur den korta frisyren blev med lockar lyckades jag knäppa åtminstone!
Behöver jag säga att jag fullkomligt ÄLSKAR mitt korta hår?!










 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?