Lat tisdag

2015



Vaknade upp till ett grått och tråkigt Lund med en huvudvärk som ligger och gnager lite smått precis som att den hotar att komma fram. Lagom roligt kan jag säga...
 
I eftermiddag har jag egentligen föreläsning igen men då den verkar ganska tråkig och orelevant plus att jag redan är klar med hemtentan i kursen bestämde jag mig för att jag helt enkelt hoppar över den. Förbättrningskunskap låter INTE som något jag vill syssla med en tisdag eftermiddag. Istället tror jag att det blir lunch om en stund och sedan en tur till gymmet, då kan jag åtminstone säga att jag varit lite produktiv idag!
 
Fick förresten tag i den fantastiska korgen jag spanat in från Åhlens igår och nu står den så fint bredvid min fåtölj fylld med tidningar. Insåg förresten när jag skulle flytta över tidningarna från min andra tidningshållare att de flesta tidningar är från cirka 2010, kanske dags att uppdatera utbudet? Hur som helst, ska försöka komma ihåg att ta en bild sen på hur det blev, jag är åtminstone supernöjd!
 
Nu ska jag lägga mig framför TVn en stund och samla energi inför gymmet!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?