Längtan och väntan

2015



Igår fyllde en kompis på huset, Norah år vilket så klart skulle firas. Först middag på huset och sedan lite festligheter. Tanken var att vi skulle bege oss ut på en nation och fortsätta festandet där, men kön var för lång så vi gick tillbak till huset och fortsatte hänga där. Vid 01 trillade jag i säng, extremt trött tjej som somnade med telefonen i handen, det ni! En lyckad kväll kort och gott, idag är jag däremot lite seg och trött, har en tendens att aldrig sova längre än 8 hur sent jag än går och lägger mig...
 
Idag är sista dagen jag behöver vara i skolan förräns det är upprop för en ny kurs den 9 februari, 10 dagar där jag i princip helt fritt kan få bestämma vad jag vill göra av dagarna. Nästa gång jag sitter och kämpar med en uppgift ska jag tänka tillbaka till detta ögonblick då jag faktiskt blev klar med en uppgift nästan 2 veckor i förtid och fick massa ledig tid! Men som sagt, först ett obligatoriskt seminarie kvar kl.13-16 sedan ska jag hem och N-J-U-T-A (och sova). Väntan på att ta sig till skolan när man egentligen bara vill bli klar med något är nästan den jobbigaste...
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?