Inspirerande

2015



Denna termin känns det lite som att de flesta av mina vänner i Lund åkt iväg på utbyte, praktik och andra trevligheter runt om i världen! Jag själv tror att jag är lite för mesig för att våga göra något sånt, tänk ett helt halvår/år utan vänner och familj i närheten, skrämmande!
 
Därför är jag sjukt imponerad av dessa 2 av mina fina vänner som vågat sig på utbyte och praktik på andra sidan jordklotet.
 
Den ena av de, min före detta mitt emot granne Nicky är på praktik i Sri Lanka för någon sorts organisation om jag har förstått det rätt. Vågar inte skriva för mycket om hon kikar in på bloggen och skulle läsa detta hehe...Men jag kan garantera er många fantastiska bilder om ni klickar in på hennes blogg som ni hittar HÄR
 
 
Den andra vännen till mig, Elin befinner sig på utbyte i SIngapore, raka motsatsen till bloggen ovan kan jag tänka mig. Skyskrapor (riktigt höga) och studentliv i Singapore. Klicka in HÄR om ni vill läsa hennes blogg!¨
 
Och jag sitter vid mitt skrivbord i för tillfället extremt gråa och tråkiga Sverige. Väntar för tillfället in 2 kompisar som snällt nog ska följa med mig ner på nationspuben och ta en öl för att fira att mitt seminarie är över och att det är fredag, 2 flugor i en smäll, KACHING!
 
Nu är det banne mig fredag på riktigt!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?