Idag hände det..

2015



Jag visste att dagen skulle komma förr eller senare, men kanske inte riiiiiktigt redan. Nej det är inget allvarligt, verkligen inte. Men idag kom ångesten över att jag klippt av mig håret...Satt och letade efter ett recept på telefonen och såg massa fina bilder på mitt långa hårsvall och inser hur långt håret faktiskt var.
 
För att utöka ångesten har jag en riktig skitdag med håret, kommer ihåg när jag var liten och hade håret på utväxt, liknande längd som nu och det bara var kaos, frisören kallade det för julgran och det är väl ungefär den nivån jag känner att det är på idag. Platt fall uppe på huvudet och sen superflygigt i topparna.
 
idag är en bad hairday där jag önskar att mitt hår växer så snabbt som min frisör säger att det gör,
 
En vecka sen, blont hårsvall
 
 
Idag, ej samarbetande page?

För er som är uppmärksamma kan man också se de fina "köldfinnarna" som placerat sig på min haka. Dyker alltid upp när temperaturen dyker neråt, som ett brev på posten!

/ Frida som drar lite extra i resterna av hårmassakern
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?