Idag är en sån dag...

2015



Ja idag är verkligen en sån dag när ingenting riktigt stämmer. Vaknade klarvaken vid 5 och lyckades inte somna om förrän vid 7 och sov sedan ytterligare en timme. Vaknade med en gnagande huvudvärk och på fruktansvärt dåligt humör. Och med tanke på huvudvärken vågar jag inte gå utan glasögonen jag verkligen avskyr...
 
Ingen snö är det heller ute vilket jag hade hoppats på då det igår var 90% chans för snö under natten. För er som inte har koll så kan jag berätta att jag är som ett litet barn när det snöar, skuttar och hoppar runt och nästan ylar av glädje. Jag har även en sådan dum föreläsning som börjar klockan 12 och inte verkar ett dugg rolig. Som grädden på moset ska vi även ha grupparbete efter föreläsningen.... 
 
Utan att dra ner er allt för mycket i gropen idag så kan man kort och gott bara konstatera att denna dag har inte riktigt potential att bli en av topp 10 dagarna i mitt liv.
 
Nu ska jag gräva ner mig lite innan jag beger mig till den frutkade föreläsningen och grupparbetet,
 
Låter bilden tala för sig själv...
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?