Gym och 90-talet

2015



Har precis avverkat fredagens träningspass och nu sitter jag här med mitt lunchsällskap (lillasyster) och väntar på att klockan ska slå lunch. Alltid trevligt att slippa sitta ensam i det stora korridorsköket och tugga torrt på en matlåda direkt från frysen. 
 
Ikväll vankas det sittning, jag är egentligen sjukt osugen och väldigt otaggad men tänker att det blir väl bra så småningom. Festen efter sittningen är jag däremot desto mer taggad på, bara massa gamla 90-talsdängor. Mitt stora problem är väl däremot vad tar man på sig?! Vad hade man egentligen på sig på 90-talet? Efter elite googlande har jag insett att det är mycket mage, jszztights och flanell, inte helt omöjligt kanske men fortfarande en aning klurigt...
 
Dags att läsa igenom gårdagens 1700 skrivna ord inför ännu en hemtenta. Hoppas på att det idag inte framstår som lika rörigt jag tyckte det var igår, håll tummarna!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?