Frihet

2015



Sådär ja, sista seminariet för kursen är klart och nu är jag alltså ledig ett bra tag vilket är en DRÖM!!
 
Dock insåg jag att jag måste skriva klart en hemtenta tills på måndag då lånetiden på en bok går ut men det är väl lika bra det, då får man det gjort ju. Ikväll tror jag dock däremot inte att det blir något plugg, ska unna mig en lugn kväll framför tvn, det är jag värd!
 
Imorgon ska jag om jag kommer upp i rimlig tid försöka ta mig till gymmet, gäller att passa på när det är så lite folk som möjligt på gymmet. Hoppas bara att den brutala träningsvärken från förra gympasset hinner släppa lite mer först hehe... Har jag tur får jag även fint sällskap vid lunch i form av Johanna som tydligen slutar skolan lagom till lunch, inte fel det! 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?