Drömmen

2015



Jag har i så många är jag kan minnas önskat mig en kamera i julklapp, födelsedagspresent och alla möjliga tillfällen när man får presenter. Tror faktiskt till och med att jag önskade mig en kamera när jag konfirmerades, och det är en EVIGHET sedan.
 
Dock har min dröm inte ruppfyllts än (trots att min lillasyster kammat hem en i födelsedagspresent). Så nu har jag insett att en kamera i present antagligen aldrig lär inträffa vilket ledde till att jag kom på den fantastiska iden att jag helt enkelt får köpa en själv. Får bli en sommarpresent till mig själv när sommarjobbslönen trillar in i augusti.
 
Just denna har jag tittat in mig på vääääldigt länge, lagom stor, inte allt för komplicerad men tar bra bilder, om några månader (eller många) hoppas jag denna godbit är min, tills dess får jag hålla till godo med mobilkameran...
 
 
 
Canon G16. Bilden hittade jag HÄR
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?