Promenad

2015



Redan torsdag vilket snart innebär helg. För min del innebär helgen bio, närmre bestämt 50 shades of Grey som jag ska se med Gabbsan imorgon förhoppningsvis följt av sushi och på lördag ska jag jobba hela dagen. Många vänner hetsar med att de måste ha något att göra på lördag för att slippa sitta själv på alla hjärtandsdag. För mig spelar det ingen större roll utan jag satsar på en kväll framför Melodifestivalen när jag slutat jobba!
 
Gårdagen bjöd på ledighet, en lång skön promenad som råkade bli 1,5 timme lång. Vågar inte gå till gymmet riktigt än, denna gången tänker jag bli av med förkylningen helt innan jag går och tränar med förhoppningen att jag slipper dra på mig ännu en förkylning...På kvällen var jag på bio och såg Kingsman vilket visade sig vara en riktigt bra film. Blir mycket bio denna veckan, både igår och imorgon, men så länge det är med olika sällskap är det okej, right? Vanligtvis är jag väldigt anti actionfilmer men denna var över förväntan, kan verkligen rekommendera den.
 
Idag ska ajg bege mig till skolan i eftermiddag för att ha ett seminarie, ännu ett av de totalt onödiga så det gäller väl mest att ta sig igenom det. Ser fram emot en lugn kväll framför tvn och skolböckerna sen.

 Bild från måndagens promenad, underbart väder!


 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?