För vi ska ta en groupie

2015



Det blev en minst sagt lyckad kväll igår och jag stupade i säng klockan 3 inatt. Vi började med att ta några öl på fredagspuben vi har här på nationen, supertrevligt och en bra start på helgen. Sedan började fixandet inför festen och lite fjantande såklart, Fredrik hittade nya ögon till exempel! Igår var det äntligen dags för vår efterlängtade discoschlampe-kväll. Kanske ett random tema för utomstående men kort beskrivet kan man väl säga att det är tung tysk techno och slampigt rent ut sagt... haha. Kul är det i alla fall!

Fina vänner, Fredrik och Gabbsan

Insåg när jag vaknade i morse att jag är lika bra som vanligt på att ta bilder. Men en bild lyckades jag åtminstone få till, därav namnet på rubriken...

 
Nu ska jag snart bege mig mot Malmö, ska möta upp pappa i stan en runda innan jag beger mig hemåt för att umgås med familjen framför Melodifestivalen, ska bli mysigt!

Inviger nya blusen helgen till ära!


 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?