Februari?!?

2015



Det känns helt sjukt att skriva det, februari redan alltså... Får nog bli en karamell att suga på ett tag för att inse det.

Vad jag vet är däremot att jag tycker om februari mycket mer än januari. Januari känns hopplöst och mörkt medan februari känns som typisk vinter för oss här i Skåne, får vi någon snö så är det i februari vi brukar ha turen! Alla vet ju också att efter februari kommer mars vilket skvallrar om att våren är på gång. 

Hur som helst, begav mig mot sydligare breddgrader igår och mot en helg med familjen. Först shopping på emporia och sedan en god middag och film på kvällen. Idag ska jag inte göra mer än att läsa en bok som faktiskt inte är en kursbok och njuta av ledighet! Tror jag passar på att stanna här hemma tills imorgon. Har blivit allt bättre på att uppskatta familjehelger och får jag välja tar jag för tillfället en helg med familjen framför fest (tecken på att man börjar bli vuxen kanske?).

Nu är det i alla fall dags för frukost; magen kurrar! 

Bjuder på en bild på fredagens skosnören och Sebastians typiska 90-talsfrisyr med spikes!


Kass bildkvalitet behöver jag väl inte ens nämna? Haha










 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?