Dagen

2015



Har haft ytterligare en lugn dag i hopp om att förkylningen ska ge sig. Det var tänkt att jag skulle jobba idag men tyvärr fick jag sjukanmäla mig. Energin finns inte där plus stt jag inte ville smitta ner kunder och medarbetare.

Unnade mig åtminstone en god frukost i sängen i morse bestående av ägg, mannagrynsgröt och juice. Sedan dess har jag inte gjort mycket, tittat på tv och så fick jag ta en snabb runda med dammsugaren, råkade vända en chipspåse som skulle slängas upp och ner så att alla smulor åkte ner på golvet...kan åtminstone säga att jag tydligt märkte här att jag jnte är på topp, efter turen med dammsugaren blev det en "liten" tupplur på 2 timmar..

Mysfrukost i sängen

Jättekul...


Nu känner jag mig åtminstone bättre och hoppas på att vara helt fri från förkylningen på måndag när jag börjar ny kurs! Hittade förresten min bok till en kommande kursen i brevlådan idag också, verkar bli en spännande kurs! (Men man kanske inte ska säga för mycket)

Nu ska jag återgå till tv:n, der vankas Melodifestival i sällskap av chips! Jag måste säga att jag börjar bli bra på det här med lugna, ensamma kvällar istället för fest varje helg!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?