Påskhelgen

2015



På väg tillbaka mot normala rutiner igen efter en mysig påskhelg som avrundades med underbart vårväder.

Helgen bjöd på massa god mat, lite godis och även ett jobbpass i söndags. Det kan ha varit det segaste passet någonsin, fint väder ute vilket resulterade i få kunder och 8 vääääldigt långa timmar.

Jag stod för tårtan på påskafton, maräng, lemon curd och blåbär!

Ett nytt spel uppfanns i familjen, samma princip som julklappsspelet men med påskägg istället, tips på bra underhållning!

Helgen avslutades igår med att Jag mötte upp Norah i Malmö för att sedan guida henne ner till Höllviken. En snabb lunch senare begav vi oss ner till stranden och en lång promenad. Lägligt nog kom vi tillbaka från promenaden lagom till fika igen innan det bar tillbaka till Lund. Kan utan tvekan säga att gårdagen lätt kvalar in på topplistan över bra dagar! Jag är så glad över mina vänner!

Fina Höllviken, längtar så till sommaren!








Idag har jag haft sista lugna dagen på ett bra tag så jag passade på att utnyttja den till max! Gymmet, tvättpass, plugg och mys med mina fina tjejer och vips så var dagen över. Nu sitter jag och tar det lugnt med en bok och laddar upp inför morgondagen, då vankas det utflykt!












 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?