Helgledigt

2015



Första delmålet av uppsatsen är uppnått och inskickat. Nu hoppas vi på att feedbacken är bra så att vi slipper börja om ännu en gång. Veckan har varit tung men den som väntar på något gott... Om det är detta som menas med att skriva kandidatuppsats så förstår jag helt klart varför det är så totalt utmattande!
 
Nu tar jag välförtjänt ledighet. Helgen inleds med en runda ner till stan för att fixa nödvändigheter inför helgen med Gabbsan. Känns som en evighet sen vi hängde så ska bli skönt att catcha upp lite! Hoppas på att hon vill följa med mig till Butteriks så jag kan hitta något roligt att ha på mig inför kvällens sittning och fest med tema Fiesta! Så småningom blir det även den traditionella fredagsölen med världens bästa gång.
 
OLÉ!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?