Att utnyttja dagen

2015



Ja om det är något jag har gjort bra idag så är det helt klart att ta vara på dagen. 

Tog en lite lagom sovmorgon och studsade upp ur sängen när jag insåg att solen sken. Förberedde en god frukost som jag passade på att inta på balkongen. Inte illa pinkat med utomhusfrukost i april! Satt och glassade och njöt ett tag innan jag tog tag i pluggandet ett tag. Innan jag begav mig mot skolan blev det även en snabb lunch på balkongen, söp i mig de sista solstrålarna på balkongen och traskade iväg med lätta steg.

Föreläsningen visade sig vara alldeles perfekt lagom lång för att jag nu i eftermiddags skulle hinna med ytterligare lite tid utomhus och tro det eller ej, andra gympasset för veckan.

Efter att ha smaskat i mig en apelsin som legat och blivit solmogen och duschat bort svetten i duschen vankas det en stund framför tvn. Imorgon ska vi träffa examinatorn för att få feedback på uppsatsen, håller tummarna för att vi har gjort rätt!

Om detta inte är att fånga dagen så vet jag inte vad som är det!












 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?