Hopplös bloggare

2014



Jaa...bloggen fortsätter att eka tom men det är kanske samtidigt ett bra tecken på att mycket kul händer i mitt liv, eller åtminstone mycket i skolan....
 
Men, nu är många veckors skola över, imorgon ska jag på introduktion till min praktik och på torsdag drar den igång på riktigt!! ÄNTLIGEN!! 7 veckor på en kirurgiavdelning - känns som att det kan bli helt okej!
 
Idag ska jag passa på att njuta av lugnet före stormen, bland annat blir det ner till stan för att hitta andra halvan av pappas 50-årspresent och så ska jag förhoppningsvis lämna in min kära radarpartner(telefonen) på lagning, låsknappen vill inte fungera längre och garantin har så klart gått ut....så vi får se om det löser sig. Hoppas på att den iaf skickas iväg och i bästa fall lagas!!! Har de senaste veckorna också börjat få in en bra rutin med träning så det ska också hinnas med en runda till gymmet...helt klart potential till att bli en lagom ansträngande dag!
 
På återseende, kanske imorgon, kanske om en månad!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?