Uppe med tuppen

2014



...eller nästan åtminstone! Solen skiner så varför slösa på dagen med att ligga i sängen?!

Idag har jag lite ärenden i Lund att uträtta plus att jag ska försöka att hitta ett par shorts i lägenheten som jag inte hittar hemma hos mamma och pappa, konstigt när saker bara försvinner, och att det dessutom nästan alltid råkar vara ens favoritsaker... Nåväl, får hoppas att de ligger någonstans! Måste också in om sjukhuset och ta ett fint id-kort inför praktiken i höst. Och ingen har väl undgått att notera hur fantastiskt fina sådana id-kort brukar bli... Tur jag bara behöver ha det i 3 terminer!

Annars fortsätter jag att njuta av ledigheten och ska försöka få till en ny bloggdesign idag! 

Bild från min helt perfekta midsommar, god mat, vänner och fint väder











 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?