Sysslolös, arbetslös och rastlös.

2014



Ja, vad passar då bättre än att kika in här efter ett låååångt uppehåll.
 
Precis som alla andra som går i skolan har jag hunnit skriva mina sista tentor för terminen och fått det där efterlängtade sommarlovet som man går och längtar efter så fort det förra tagit slut. Med tanke på hur mycket jag kämpat med att ta igen missade tentor samtidigt som 7 veckors praktik har löpt på och så en resa till New York mitt i känns detta sommarlovet extra välförtjänt.
 
Eftersom att det blev lite missförstånd med sommarjobb har det också blivit så att jag ska jobba ytterst lite, och vad passar då bättre än att ta upp bloggandet igen. Får bli mitt lilla sommarprojekt och sommarunderhållning medan resten av familjen är iväg och jobbar och även om ett tag åker iväg på semester utan mig...Sen att jag även  införskaffat min drömdator (Macbook air) gör även det att suget efter bloggen växt ytterligare.
 
SÅ, nu kör vi igen, en liten nystart i hopp om att suget ska komma tillbaka. En ny header är det kanske också dags att fixa och sen är jag fit for fight igen!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?