Sömngångare

2014



Ja, ni ser rätt på klockan, 06.57 och jag har redan varit vaken i över en timme, väcktes av en dröm och det var alldeles för ljust för att somna om. Trött som ett as men går inte att somna om, kul!

I vilket fall som, då kan jag lika bra passa på att berätta vad jag hittat på senaste dagarna. Känns som att jag inte gör något men ändå går dagarna, konstigt!

Okej, sista dagarna i snabbrepris
Begav mig till shoppingmeckat Ullared. Inga större fynd men fruktansvärt trevligt ändå! Här i bilen på vägen hem med en utslagen syster.



Tagit en powerwalk på stranden, 4,2 km blev det och avslutades även med lite ben-mage och arm övningar hemma i trädgården, fint så!

Ja, så kom domedagen för mina glasögon, de som jag lyser en slags hatkärlek för, älskar glasögon men inte just dessa. Nu fick jag igen, karma is a bitch... Tur att nya (tyvärr likadana) kommer i början av veckan.

Varit på 50-årsfest (charmig bil-bild jag vet). En familjevän fyllde 50 och det firades med trädgårdsfest och god mat!





Fick inte nog av Båstad och allt i dess omgivning så igår bar det uppåt landet igen, Nimis (Googla), skogspromenad, underbar natur, god macka med mera med bland annat denna goding som har turen att bo där uppe i allt detta, ni ska bara se huset hon bor i, DRÖMMEN!!

Ja, det är väl ungefär vad jag hittat på senaste veckan plus lite stekande i trädgården och ett bad i poolen, men det doppet var för snabbt för att hamna på bild, i och så snabbt som möjligt upp igen..

Idag planerar jag en liten tur in till tygaffären, har en dröm om en söt liten vetekudde som kan dämpa mina axel- och nacksmärtor jag har titt som tätt, även en vattensäker picknick filt finns det planer på, återstår att se vad det blir. Tills dess ska jag göra ytterligare ett desperat försök att somna om en stund, vi får väl se hur det går med det...













 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?