New

2014



Från bra bloggning till 0 bloggning...men det är väl sånt som händer. Skolan började och helt plötligt har jag inte hela dagar att fylla med massa kul saker. Som tur är så är det ju snart helg igen vilket ska bli skönt!

Fick också hämtat ut en tenta jag var tvungen att klara för att få fortsätta, så klart hamnade jag under godkänt mes några få poäng vilket gör att det är lite kaos med skolan för tillfället. Om en vecka har det förhoppningsvis löst sig men det återstår ju att se..

Nu till något roligare. I julas när jag köpte julklappar till min kära syster passade jag också på att beställa lite nya örngott till sängen. Alltid lite roligare att ha något fint där. Denna gång blev det dessa 2 plus ytterligare ett som jag kanske visar en annan gång!

Jag har visserligen ingen för tillfället som skulle få för sig att sno min kudde, men jag tyckte ändå att de var så fina.

Från Ellos kommer dessa fina! Vet att det var 3 för 2 när jag beställde, men det kanske inte gäller nu...

Nu är det skoltajm för mig, hörs kanske sen,

XOXO









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?