i brist på annat

2014



Ditt namn? Frida
Födelseår? 1992
Hur lång är du? 163

Spelar du något instrument?
haha nej! tondöv
Dina första tankar när du vaknar? åhhh näe
Är du hungrig? nix, åt nästan precis frukost
Vart befinner du dig just nu? i mitt korridorrum
Biter du på naglarna? väldigt sällan
Vad är du bra på? le, göra andra glada
Har du några husdjur? ja, dammråttorna under sängen
Är du singel? japp
Vem är snyggast? hmm, senaste crushen är Douglas Booth (ni MÅSTE googla!!)
Vad vill du ha just nu? en hemtenta färdig att skickas in 
Ditt mål i livet? bli en grym barnmorska
Rädd för? äckliga kryp, skräckfilmer, listan kan göras lång...
Har du någon vän du känt i 10 år? jajjemen!
Har du körkort? självklart
Vilket/vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Andreas
Pepsi eller Coca cola? Coooola!
McDonalds el. Burger King? Burger king
Sjunger du? när ingen hör ja. 
Vad har du för skostorlek? 36 ( händer även att jag har 35)
Vill du gifta dig? absolut
Är du en hälsogeek? haha, snarare motsatsen, kan inte bry mig mindre
Kommer du överens med dina föräldrar? haha, det kan väl omöjligt finnas någon som alltid kommer överens med sian föräldrar?
Din hårfärg och frisyr? Blond, axellångt hår
Skorna du hade på dig idag? morgontofflor
Grönan eller Liseberg? inget av det, karuseller är inte min sak..
Vad sover du i? världens mysigaste pyjamas
Kläder du hade på dig idag? än så länge pyjamas
Favoritfärg på kläder? neutrala färger, svart, vit, grå, beige
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? en stor mysig stickad tröja
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? bra fråga, för tillfället var det ett tag sedan jag köpte något, är stammis på ICA istället
Tatueringar du har? inga, vill gärna ha dock
Piercingar du har? 4 i öronen
Har du glasögon? ues and proud of it!
Hur ser din plånbok ut? svart, enkel
Din perfekta Pizza? tunn botten, champinjoner, skinka, ost
Favoritårstid? Vår/ sommar. 
Favoritmat och dryck? mat: usch jag kan inte bestämma mig, tycker om typ allt, dryck: te eller juice
Favoritdjur? måste säga hund
Favoritparfym? aqua di gioia
Vad köpte du senast? duschdraperi, teburk och 2 tröjor
Hur mycket pengar har du? tillräckligt för att klara mig
Hur svarar du i telefonen hemma? hemhemma säger jag väl: hej det är frida
Hur svarar du i mobilen? Hallåååååå!

Ringde du senast? pappa
Sov du ensam inatt? självklart, standard
Vem sov du senast hos? förutom hos mig själv så hos mamma och pappa
Vad gjorde du kl 08 imorse? tittade på nyhetsmorgon
Vad gjorde du för 15 min sedan? åt frukost
Det sista du sa högt? god morgon
Det senaste någon sa till dig? god morgon
Vad har du druckit idag? juice
Vad var det senaste du åt? frukost
Vad är det för färg på din ytterdörr? grå
Vad är det för väder hos dig nu?halvgrått och tråkigt
Godaste glassmaken? rocky road /passionfruktssorbet
Sover du tungt? no idea
Drömmer du mardrömmar? det har väl hänt
Favoritklädsel? svarta jeans och mysig tröja
Vad ser du om du tittar till höger? spegel och garderobet
Vad ska du göra härnäst? skriva på tentan
Humör just nu? pluggångest 
Favoritgodis? choklad och hallon/lakritsdöskallar
Sommarplaner? Jobba, resa, njuta
Hur många kuddar sover du med? 3
Morgon eller nattmänniska? inget av det tror jag? 
Har du dåligt morgonhumör? inte vad jag märkt av.. 
Är du kittlig? Ja, haha! 
Snarkar du? heh, kan väl hända 
Stjärntecken? jungfru 
Stökigt el välstädat? Välstädat. 
Längtar du mest efter just nu? våren
Om du fick väcka någon från de döda, vem skulle det vara? farfar 
Vad väntar dig om 10 år? Bra jobb, kanske barn, fint boende förhoppningsvis 
Vad luktar det just nu om du sniffar lite? duschcreme 

Saknar du någon nu? hmm, familjen kanske 
Snus eller cigaretter? fyfan, inget. 
Vill du ha barn? ja! 
Längtar du till din nästa födelsedag? klart att jag gör.
Är du snäll? klart. 
Är du blyg? ibland är jag de. 
Tycker du att du har fin dialekt? HAH NÄ! 
Syskon och deras ålder? lillasyster, 18 
Tycker folk du är snygg? brukar inte fråga. 
Har du använt någon hårprodukt idag? Japp! 
Har du bråkat med någon idag? Nej! 
Vad har du för planer till helgen? plugga, plugga, plugga 
Är du sugen på något nu? titta på film under täcket 
Brukar du bada i sjöar om somrarna? nej! 
En film? The lucky ones!
Vem får en kram? jag själv. 
Brukar du läsa horoskop? ser jag ett så läser jag
Sängstorlek? 105 (skulle köpt 120) 
Vad såg du senast på tv? greys anatomy









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?