Fortsättning på 2013

2014



Ja, då fortsätter vi på min lilla årsresume!
 
Våren övergick till sommar och efter vad som kändes som en evighet fick även jag lite sommarlov vilket för min del innebar 2 veckors semester i Grekland! Jag avskyr båtar så färden ut till de 2 öarna vi var på var väl ingen större höjdare, men väl framme var det helt underbart, långa dagar på stranden, massa god mat, lite sightseeing runt öarna med bil och massa annat kul. Tråkigt nog tog semestern slut lite för snabbt och innan jag visste ordet av det var jag tillbaka i Sverige och började sommarjobba.Många långa dagar inlåst i en butik när solen sken är inte det mest upplyftande, men när pengarna rullar in på kontot är det något man snabbt glömmer bort.
 
 
 
Hoppsan...blev lite bild-terror från Grekland...
 
Hur som helst. Hösten kom snabbare än man hann blinka. Skolan började och jag fick ÄNTLIGEN ha min efterlängtade praktik på en vårdcentral. Riktigt roligt och lärorikt även fast jag inte förrän de sista dagarna fick bli mer delaktig och hjälpa till lite! Ja, sen fortsatte skolan och allt vad tentor med mera heter. Fler och fler tentor klarade jag och det är en uuuunderbar känsla att jag snart har klarat alla! Jag fortsatte även med att jobba lite på ICA, lite extra pengar på kontot är aldrig fel!! Utöver ICA och skola blev det inte mycket tid över till annat så det är väl ungefär vad min höst bestod av och så även vinter. Hann dock med en eller 2 sittningar varav den ena med burlesque-tema!
 
 
Visst ja! Jag har ju hunnit med att vara på min första riktiga bal också! och vad är väl en bal på slottet om inte alldeles, alldeles UUUUNDERBAR! Jag hade fantastiskt roligt den kvällen och kände mig som en prinsessa i min underbara klänning!
 
 
 
Ja, det var väl det jag har hittat på 2013. Nu ser jag fram emot ett helt nytt oskrivet blad, 2014. Förhoppningsvis fortsätter skolan med lika bra resultat som förut, jag ska försöka klämma in träning nu när jag ÄNTLIGEN har fått ett gymkort och slutligen några resor, varav en som jag tror kommer bli extra bra!
 
Nu finns det inte så mycket mer att säga än: HEJ 2014!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?