Effektivitet

2014



Hej på er!
Idag har varit en väldigt effektiv men samtidigt lugn och mysig dag. Har knatat runt här hemma och rensat garderob, skickat in en hemtenta och ännu en uppgift och nu sitter jag och pluggar inför tentorna om 2 veckor samtidigt som jag väntar på att första lasten tvätt ska bli klar!
Jag har också hunnit fota gårdagens inköp för er som är intresserade av det, ska bara fixa in de på datorn sen kommer även ett sådant inlägg upp!
 
Sen kom jag på att jag inte tror att jag har visat hur jag bor, så jag tänkte även att ett sådant inlägg kan vara kul, det kanske dock får vänta tills det är lite ljusare ute och kan bli lite fina bilder...
 
Nu ska jag fixa in bilderna innan jag springer ner och grejjar med tvätten,
 
XOXO








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?