3 januari

2014



3 dagar in på det nya året och det enda jag har gjort dessa dagar är att sitta framför datorn och skriva hemtena och plugga till 2 andra tentor. Känns inte direkt som den roligaste starten men det får bli som det blir...
 
På tal om att plugga, satt och pratade med en i korridoren igår om att sätta upp nyårslöften och att man aldrig håller det vilket gör det totalt onödigt att ha. Däremot förklarade hon att hon istället för löften sätter upp mål som hon ska klara under året, låter det inte som en mycket bättre ide?
 
Efter att ha funderat lite kom jag fram till att det verkligen är något jag ska prova, här kommer mina mål:
 
- Fortsätta på sjuksköterska och prestera lika bra som i höstas
- Skaffa sommarjobb relaterat till min utbildning
- Få in en rutin med träning
- Ta hand om mig själv mer, hud, ansikte, kropp
- Göra med vad jag vill istället för att lyssna så mycket på andras åsikter och tankar
- Leta lägenhetsmöjligheter
- LEVA
 
Vad har ni för mål?
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?