Live

2014



Ja, det är väl vad jag har haft fullt upp med den senaste tiden som bloggen gapat tom på nya inlägg. Det har varit tentor, jobb och första lediga helgen på en evighet. Längesedan jag njöt så mycket av att ligga en heeeel dag i sängen och bara behöva gå upp för att äta i princip! 

Men nu har jag latat mig klart för denna gången och om en vecka är det dags för tenta igen. Förhoppningsvis sista tentan innan jag kommer i fas. 

Annars då? Jo, tack som frågar, i onsdags blev det ett mini-firande av att jag äntligen lyckats klara en tenta som släpat efter mig i nästan ett år nu. Lite drinkar som avslutades med en kul kväll på nation i Lund!

Nu är det dags att ta tag i pluggandet igen, förhoppningsvis dröjer det inte lika länge till nästa inlägg,

Glad bild från i onsdags!










 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?