Bikini series

2014



Eftersom jag har varit förkyld en vecka nu (alldeles för länge om man frågar mig) så har jag inte kunnat ta mig til gymmet och träna vilket är lite trist, började för en gångs skull få in en bra träningsrutin som nu har försvunnit.
 
Är fortfarande lite snuvig så vågar mig inte riktigt på att gå dit riktigt än och köra ett monsterpass. Därför blev det idag lite hemmaträning av ben och rumpa, lagom mjukstart. Dock har jag alltid problemet att jag inte vet vad jag ska göra för några rörelser, och då kommer vi till mitt tips som jag hittade på youtube idag! Bra och effektiv träning med enkla rörelser.
 
Denna video körde jag efter idag. Det är tänkt att man ska upprepa rörelsesekvensen 3 gånger, men med tanke på min förkylning gjorde jag det endast 2 gånger. Trots det kan jag säga att det känns i benen nu...
 
 
För att se alla vidoes, sök på BIKINI SERIES på youtube!
 
Nu ska jag dyka ner i mina skolböcker igen, hörs kanske sen!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?