Väntan...

2014



Ännu en morgon då jag väntat in tiden för att kunna ta mig till skolan och ännu en dag med opponering. Idag är det inte vår projektplan som ska opponeras på utan vi ska få opponera, betydligt skönare även fast igår gick bra, inte allt för många saker att ändra på!

Efter skolan idag ska jag försöka ta mig till gymmet en runda innan ett gäng tjejkompisar kommer över för lite julmys och julklappsspel! Jag har fixat 3 sorters julgodis så hoppas de blir nöjda :) jag tyckte de blev supergoda åtminstone!

Förresten så fick ju jag ett par nya skor hemskickade igår PLUS nya bilder till mina tavelramar! Ska bara fota de och sen kommer bilder på de upp, jättenöjd blev jag!

Nu är det dags att göra sig redo för skolan, hör senare!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?