Full fart!

2014



Ja, det har varit full fart ända sen jag steg upp i morse och började med luciafirande på huset, så mysigt!

Efter det hoppade jag snabbt in i duschen för att skynda till Malmö, först en mysig tur med fina vänner och sedan en lika mysig tur med pappa och min syster, lite allmänt julklappsspanande och jag panikletade en klänning till kvällens finmiddag på huset. Avslutning för alla som jobbar på nationen! Till slut lyckades jag hitta en klänning som är superfin, väldigt djup i ryggen, men samtidigt cool. Vi får se hur den blir tillsammans med ett par nipple covers och fixat hår. Förhoppningsvis blir det bra, annars får jag väl gå naken ;)

Förresten så var jag ju på sittning igår, Harry Potter var temat. Om jag får säga det själv så tycker jag att jag lyckades fixa en bra utklädnad bara på det jag hade hemma. 

Här har ni resultatet från igår!










 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?