Drömmer

2014



Snart har 2014 passerat i en rasande takt. Det känns som att det var förra månaden jag satt i min korridor omgiven av bra vänner och väntade in det nya året med en god middag och inte nästan ett år sedan!?
 
Men det är väl som man säger, tiden går fort när man har roligt och det är väl en sak jag kan garantera att man har som student, SKITROLIGT! Visst finns det perioder av tentor man bara vill elda upp böckerna och ta en sista minutenbiljett till Tjottahejti, men det är då man tar ett djupt andetag och öppnar boken på nytt. Jag är verkligen glad för att jag inte gett upp de gånger jag varit nära att göra det och jag tänker inte ge upp nu heller med bara cirka ett år kvar. Och ja, jag har väl kanske börjat räkna ner lite smått. 1 termin kvar i skolan, 1 termins praktik, 3 salstentor sen är jag nästan helt redo för examen!
 
Sitter för tillfället omgiven av vetenskapliga artiklar, böcker, pennor och massa annat skit och försöker fokusera på hemtentan men inte utan att jag längtar tillbaka till min favoritstad jag hann upptäcka i år. Jag var redan innan jag åkte till New York säker på att jag skulle älska staden. Jag menar, vem älskar inte alla filmer och bilder man sett därifrån? Staden som aldrig sover, The big Apple, Manhattan, drömmarnas stad.
 
Det var ett par intensiva dagar vi hann med och jag åkte därifrån många tusen kronor fattigare men med känslan av att jag MÅSTE åka tillbaka. Kanske en längre tur över sommaren eller en snabbvisit på en vecka, vem vet? Men dit ska jag!
 
Här kommer lite bilder jag hittade när jag satt och tittade igenom albumet!
 
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?