Avslutning och julbord

2014



Kan inleda med att det nu endast är 10 dagar kvar till julafton vilket jag tycker är helt GALET! Känns som att det bara var några veckor sen jag började skolan efter sommarlovet och nu har jag snart 2 veckors julledigt framför mig!

Gårdagen var riktigt lyckad och jag hade superkul! God mat, bra sällskap och bra musik! Idag är jag lite lagom sliten men vad passar då bättre än att möta upp familjen för julbord och adventsmys! Om jag lyckas komma fram vill säga, har suttit fast på samma tåg i 20 minuter för att tåget saknar förare?! Skånetrafiken kan verkligen son grej...

Har tyvärr inga bilder från igår, vilket antagligen är ett tydligt tecken på att det var en grym kväll! Men jag ska se om jag lyckas leta fram något, klänning blev helt perfekt!

Så länge bjuder jag på en bild från imorse när jag vaknade av solen som lös in! 










 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?