Mars

2013



Ja, nu var det ett tag sedan jag skrev senast. Förra veckan hade jag som sagt praktik på sjukhuset vilket tog upp den största delen av min tid, tidiga mornar och sedan kvällar blev det. Var som sagt rädd för hur jag skulle reagera men det gick riktigt bra, det var betydligt roligare än vad jag hade tänkt mig och jag njöt verkligen av möjligheten av att få vara ute på sjukhuset.
 
I måndags var det tillbaka till skolbänken igen och det var ganska skönt faktiskt, efter att ha sprungit på sjukhuset en vecka var det ganska skönt att få sitta ner och bara lyssna.
 
Annars har tiden precis som vanligt bara sprungit iväg, imorgon är det fredag igen och för min del innebär det en tur hemåt. Ska bli skönt att komma hem och hälsa på familjen faktiskt!
 
Just det, någonstans på vägen blev det tydligen mars också....herregud, jag hinner inte med!
 
Söt bild från allahjärtans-dag.
 
Nu måste jag forstätta plugga, hörs kanske sen!

puss








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?