Helgen

2013



Det har minst sagt varit en helg som hela tiden har inneburit fullt upp!
I fredags blev det som sagt utgång på klubben på den nation jag bor på vilket blev riktigt roligt. Vi började med förfest i vår korridor och gick sedan ner på klubben, sjukt lyckad kväll om ni frågar mig!
 
Igår vaknade jag upp superpigg efter bara 4 timmars sömn hur det nu gick till. Tänkte att det var lika bra att gå upp så blev lite städande och en mysig brunch med korridoren innan jag hämtades upp av familjen för lite shopping. Blev faktiskt många fina saker, däribland ett helt underbart halsband jag lovar att visa upp någon dag!
 
Det var tänkt att kvällen igår skulle vara lugn, kanske kolla någon film och sedan sova tidigt, men så blev det inte. Istället fick vi höra om en korridorsfest några våningar ner så dit drog vi. Visserligen bara någon timme men det var kul det med. Hyffsad tidig hemgång och precis som igår vaknade jag upp superpigg och på bra humör. Idag har det blivit mycket plugg och har även hunnit städa undan på mitt rum vilket är skönt. Ska också försöka komma ut på en powerwalk, gäller att passa på när solen skiner. Men innan dess är det dags för lite mer plugg!
 
Bild från i fredags
 
xoxo
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?