Header

2013



Hej på er!
 
Ännu en helg har snart passerat och jag känner mig faktiskt ganska så taggad på kommande vecka. Har bland annat en kurs från den utbildningen jag hoppade av som har sista inlämningen på fredag vilket innebär att jag snart kommer slippa läsa mer poäng än vad man egentligen ska. Har även en uppföljning på en uppgift jag gjorde för ett tag sedan så ska bli skönt att kunna lägga denna åt sidan.
 
Annars rullar allt på som vanligt. Är hemma hos familjen och hälsar på denna helgen, kände att jag behövde ta det lugnt efter all stress ett tag. Nu börjar jag dock bli rastlös och känner att det ska bli skönt att komma tillbaka till mina egna rutiner i Lund, Sen passade jag ju även på att hälsa på hemma när det vankades final i Melodifestivalen, hehe. Ganska mysigt att sitta och titta på det med hela familjen. Sen att Robin gick ur som vinnare var ju bara riktigt roligt, en bra låt och en bra röst har han! Min absoluta favorit var Anton Ewald men kan helt klart hålla med om att Robins röst är bättre.
 
Hur som helst, sitter nu med lite plugg som jag hoppas bli klar med, under tiden har jag också lyckats fixa en lu header vilket var på tiden...Är inte helt nöjd men betydligt bättre än den förra som var för liten!
 
Nu ska jag sluta babbla och fortsätta plugga, hörs antagligen senare!
 
xoxo








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?