Semester

2013



Ja, då var semestern över för denna gång och imorgon börjar allvaret igen med jobb på schemat i några veckor framöver.
 
Har haft 2 väldigt sköna och välförtjänta veckor om ni frågar mig med sol, bad, MASSA mat. Perfekt om man ska sammanfatta det lite kort!
 
Har varit ute på 2 jättefina och mysiga öar vid namn Naxos och Amorgos. Jag som avskyr båtar var väl inte så jätteglad över att få börja semestern med en 8 timmars båttur och sedan avsluta den med en 5 timmars båttur men jag överlevde (uppenbarligen).
 
Men som sagt, nu är jag tillbaka och med ett normalt internet och dator dessutom så lite mer uppdateringar ska jag väl kunna slänga in, tills dess lite instagrambilder som jag lyckades ladda upp under semestern, kvaliteten är ju inte den bästa men håll till godo tills de riktiga bilderna kommer upp!
 
Fina Amorgos
Solbränd och fin
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?