Tacksam

2013



Satt imorse och hade aningen ångest över mitt jobbpass ikväll, 15.30-22.00, som visserligen inte är jättelänge men ändå, ända till klockan 22...

Sen slog det mig att egentligen är jag väldigt tacksam över att jag har ett jobb. Jag får varje dag träffa kunder, serva dem och dessutom tjäna pengar!! Jag hade inte kunnat gå hela sommarlovet utan att jobba, 8 veckor utan att göra något hade nog blivit jobbigt i längden...

Och när vi ändå är inne på tacksamhet, jag är SÅ GLAD för att jag och en kompis som inte haft kontakt på 1 år äntligen hittat tillbaka, och bäst av allt, allting är precis som förr! Imorgon ska vi fika eller åka till stranden och på kvällen ut på strandbaden, behöver jag säga att jag längtar?!?

Nej, kort och gott så har jag det ganska bra ändå

Nu ska jag snart bege mig mot jobb innan jag har en ledig dag imorgon,









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?